cart
Košík
menu

HP CPe - Active Care Carepack 4y NBD Onsite Notebook Only HW Service (standard war. 1/1/0) -HP Zbook g10

Kód: 1516846
Na dotaz
HP Active Care umožňuje IT oddělení dosáhnout optimální doby provozu a nabízí podporu pro rychlé řešení potíží se zařízeními HP.[1,2] Se vzdálenou technickou podporou, prediktivními analýzami stavu zařízení, službami nápravy a reakcí u zákazníka další pracovní den budou zaměstnanci stále produktivní, ať jsou v kanceláři nebo na cestách..Více
Vyberte si zvýhodněné balení
Množstevní slevy
6 402 
5 290.91  bez DPH
ks
envelope
Dotaz
bell
Hlídat
Parametry
Výrobce:
Kód:
1516846
Záruka:
0 Měsíc(ů)
Popis HP CPe - Active Care Carepack 4y NBD Onsite Notebook Only HW Service (standard war. 1/1/0) -HP Zbook g10

4letá HW podpora HP Active Care u zákazníka pro notebooky (další pracovní den)

Parametry

Typ podporyActive Care
Trvání4letá
Doba odezvyReakce další pracovní den
Časové pokrytíStandardní pracovní dny: 9 hodin
Servisní místoVzdálená a u zákazníka
Způsob službyPrediktivní podpora u zákazníka
ZárukaV záruce
Typ služby Care PackElektronická sada HP Care Pack
Doba krytí (měsíc)48
Podtyp služby Care PackBASE
Typ produktuCare Pack
Funkce služby, záhlavíPrediktivní a proaktivní výstrahy a oznámení HP TechPulse
Funkce služby, záhlavíSledování stavu hardwaru nabízí rychlé a aktualizované kontroly stavu všech zařízení
Funkce služby, záhlavíInformace o hardwaru zařízení – včetně BIOSu a aktualizací firmwaru
Funkce služby, záhlavíAutomatické tikety pro pevné disky a baterie potřebující výměnu
NadpisRychlé doby odezvy
Hlavní prodejní argumentS nástrojem HP TechPulse můžete optimalizovat dobu provozu využitím prediktivní analýzy a proaktivních přehledů. Když má IT oddělení přehled o stavu zařízení HP každého zaměstnance, může rychleji identifikovat potřebné opravy a provádět výměny.
NadpisRychlá řešení
Hlavní prodejní argumentPomozte omezit prostoje zařízení pomocí automatického vytváření případů, které při zjištění problému otevře případ a IT oddělení zahájí plán opravy.
NadpisVysoká doba provozu
Hlavní prodejní argumentSpolehněte se na rychlou, spolehlivou reakci a řešení problémů i v době, kdy dochází k nárůstu práce na dálku. Služba HP Active Care spouští zákaznickou podporu HP, která urychluje diagnostiku problémů a poskytuje řešení s cílem pomoci zákazníkům rychle obnovit provoz.
Typ služby Care PackElektronická sada HP Care Pack
Podtyp služby Care PackBASE
Časové pokrytíStandardní pracovní dny: 9 hodin
Trvání4letá
Servisní místoVzdálená a u zákazníka
Typ produktuCare Pack
Doba odezvyReakce další pracovní den
Způsob službyPrediktivní podpora u zákazníka
Typ podporyActive care

Poznámky

Právní omezení

.
phone
Zavolejte nám
chat
Nebo nám napište na
Přihlášení
Nemáte ještě účet?Zaregistrujte se.
Hlídání produktu
Zadejte podmínky a email, na který chcete poslat zprávu při splnění těchto podmínek