cart
Košík
menu

HP CPe - Carepack 3y Premium+ Onsite Proactive ( Probook 4xx G11+ 1y)

Kód: 1517235
Na dotaz
Limit interruptions with HP Premium+ Support, a smart service that alerts of potential device issues using predictive AI-powered insights, automation and proactive 24/7 support for our fastest diagnosis and repair—wherever work happens.[1,2].Více
Vyberte si zvýhodněné balení
Množstevní slevy
2 716 
2 244.63  bez DPH
ks
envelope
Dotaz
bell
Hlídat
Parametry
Výrobce:
Kód:
1517235
Záruka:
0 Měsíc(ů)
Popis HP CPe - Carepack 3y Premium+ Onsite Proactive ( Probook 4xx G11+ 1y)

Podpora HP Premium+ na místě s telemetrií pro notebooky 3r

Parametry

Typ podporyOprava u zákazníka
Trvání3 roky
Doba odezvyReakce další pracovní den
Časové pokrytíStandardní pracovní dny: 9 hodin
Servisní místoVzdálená a u zákazníka
Způsob službyPrediktivní podpora u zákazníka
ZárukaV záruce
Typ služby Care PackElektronická sada HP Care Pack
Doba krytí (měsíc)36
Podtyp služby Care PackBASE
Typ produktuCare Pack
Funkce služby, záhlavíDevice Health Monitoring, Predictive Analytics Dashboard, Proactive Issue Prevention
Funkce služby, záhlavíFastest issue resolution[1]
Funkce služby, záhlaví24 hours, 7 days a week? web & live remote support
Funkce služby, záhlavíNext business day response[1]
NadpisRychlé doby odezvy
Hlavní prodejní argumentOptimize uptime by leveraging predictive analytics and proactive insights, powered by Workforce Experience platform. With a finger on the pulse of the health of every employee’s HP device, IT can more quickly identify needed repairs and make replacements.
NadpisRychlá řešení
Hlavní prodejní argumentHelp reduce device disruptions with Automated Case Generation that opens a case when a detected issue is acknowledged, and IT is prompted to schedule a repair at their convenience.
NadpisVysoká doba provozu
Typ služby Care PackElektronická sada HP Care Pack
Podtyp služby Care PackBASE
Časové pokrytíStandardní pracovní dny: 9 hodin
Trvání3 roky
Servisní místoVzdálená a u zákazníka
Typ produktuCare Pack
Doba odezvyReakce další pracovní den
Způsob službyPrediktivní podpora u zákazníka
Typ podporyActive care

Poznámky

Právní omezení

.
phone
Zavolejte nám
chat
Nebo nám napište na
Přihlášení
Nemáte ještě účet?Zaregistrujte se.
Hlídání produktu
Zadejte podmínky a email, na který chcete poslat zprávu při splnění těchto podmínek