Přístup ke spolehlivé podpoře je stejně důležitý na cestách jako v kanceláři, možná ještě důležitější. S hardwarovou podporou HP u zákazníka pro cestovatele s reakcí další pracovní den a ponecháním vadného média se můžete spolehnout na pohodlnou reakci u zákazníka další pracovní den v mnoha zemích po celém světě.[1] Při práci s vadnými úložnými médii si zachováte kontrolu nad citlivými daty..
HP Active Care umožňuje IT oddělení dosáhnout optimální doby provozu a nabízí podporu pro rychlé řešení potíží se zařízeními HP.[1,2] Se vzdálenou technickou podporou, prediktivními analýzami stavu zařízení, službami nápravy a reakcí u zákazníka další pracovní den budou zaměstnanci stále produktivní, ať jsou v kanceláři nebo na cestách..
HP Active Care umožňuje IT oddělení dosáhnout optimální doby provozu a nabízí podporu pro rychlé řešení potíží se zařízeními HP.[1,2] Se vzdálenou technickou podporou, prediktivními analýzami stavu zařízení, službami nápravy a reakcí u zákazníka další pracovní den budou zaměstnanci stále produktivní, ať jsou v kanceláři nebo na cestách..